Voeding & gezond gewicht

Wat kun je eten als je een gezond gewicht wilt bereiken en behouden? Lees het in ‘Voeding & Gezond gewicht’, het derde deel van de serie ‘Energieke vrouwen’ van bestsellerauteur Marjolein Dubbers. Inclusief 10 heerlijke recepten!

Veel vrouwen worstelen met hun gewicht en willen afvallen. Minder eten en meer bewegen? Zo simpel is het niet. Ons lichaam is complex en ieder lichaam is anders. Hoe pak je eetverslaving en vetverbranding aan? Helpen eiwitpoeders, voedingssupplementen, het ketodieet en lightproducten? Welke voedingsstoffen zijn het beste? Dit boek vertelt je er alles over.

Recensies (1)

Is Voeding & gezond gewicht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voeding & gezond gewicht