Volo non valeo

‘Ik weet het van Tessa!’

Door deze verpletterende zin maakt Nicky een einde aan de relatieve rust waar Luigi jarenlang van heeft genoten. Ze voert hem in een klap terug naar het verleden. Een verleden dat zijn leven heeft bepaald, maar dat hij had afgesloten. Dacht hij. Nicky bezit een bijzonder talent om hem met haar schoonheid en manipulatieve gedrag helemaal om haar vinger te winden. Hij doet alles voor haar. En zij speelt met hem. Maar wat weet ze precies?

Volo Non Valeo is razend spannend en goed opgebouwd, met een verrassend slot. Met dit boek laat Diana van Bezouwen zien dat ze haar talent als schrijfster van misdaadromans steeds verder ontwikkelt.

Is Volo non valeo het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Volo non valeo