Voorpret is de leukste pret

Martin Gaus schrijft al jaren columns voor diverse bladen met een verschillend lezerspubliek.
In Voorpret is de leukste pret is een gedeelte van zijn vaak prikkelende, ontroerende en intrigerende columns gebundeld.
De columns van Martin lijken vooral het gedrag van dieren te beschrijven, maar de goede lezer zal rap bemerken dat ze eigenlijk over mensen gaan. En dan blijkt dat menselijk gedrag weinig reden geeft om ons zo zelfgenoegzaam boven dieren te verheffen. Gaus steekt daarbij regelmatig de hand in eigen boezem. Wie lange tenen heeft, kan dit boekwerkje maar beter laten liggen. Wie open staat voor een kritische noot over onze eigen soort, zal echter volop genieten van zijn bespiegelingen, waarnemingen, ergernissen en andere interessante overpeinzingen.

Is Voorpret is de leukste pret het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voorpret is de leukste pret