Waarom we goedkope dingen haten en andere geld-gerelateerde essays

Vroeger werden er in Europa monumenten opgericht in de vorm van de ananas. Niet alleen was het een teken van welvaart om in het bezit te zijn van zo’n stuk fruit; ook het eten ervan werd als geweldig ervaren. Maar nadat de ananas makkelijker te verkrijgen en goedkoper werd, gingen we er ook automatisch minder van genieten. In deze essaybundel onderzoeken we onder andere wat we kunnen doen om ook de goedkope dingen in het leven weer op waarde te schatten. Na het lezen van dit boek zal je je steeds als je een ananas eet realiseren hoe rijk je bent.

Is Waarom we goedkope dingen haten en andere geld-gerelateerde essays het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waarom we goedkope dingen haten en andere geld-gerelateerde essays