Wat wij niet zagen

Hoe goed ken je elkaar nou echt?
Na een ingrijpende gebeurtenis ontmoeten vier vrienden elkaar weer op vakantie. Een week samen weg is een gewoonte die hun ouders al jaren hebben. Behalve vorig jaar. Toen hebben ze de vakantie overgeslagen. Wat is er gebeurd en waarom is de sfeer nu zo gespannen?
Rosalie, Pelle, Sara en Est proberen elkaar weer te vinden en er het beste van te maken. Maar alles is anders. Er ontbreekt iets. Ze hebben alle vier hun eigen gevoelens over de situatie. Langzaam wordt duidelijk dat herinneringen niet altijd te vertrouwen zijn. En dat schuldige niet zomaar aan te wijzen is.
Een rauw en eerlijk verhaal over opgroeien, vriendschap en gemis.

Recensies (9)

Meer recensies

Is Wat wij niet zagen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat wij niet zagen