gezin heeft verlaten. Lindsey was destijds vier jaar, haar broertje Trevor en zusje
Tiffany, een tweeling, twee jaar jonger. Lindsey is de enige van de drie kinderen
die nog vage herinneringen aan haar moeder heeft. Als hun vader overlijdt zijn
de drie kinderen, inmiddels jongvolwassenen, op zichzelf aangewezen. Alle drie
dragen ze de gevolgen van het vertrek van hun moeder. Lindsey streeft in haar
relatie perfectie na, om de kans dat haar vriend haar eveneens verlaat zo klein
mogelijk te maken. Een eigen gezin durft ze niet aan. Tiffany wil niet eens een
relatie. Zelfs haar eigen moeder wilde haar niet hebben, ze heeft er geen enkel
vertrouwen in dat een man wel bij haar zal blijven. Trevor lijkt op het oog nergens
last van te hebben. Hij beweegt zich fluitend door het leven, alles gaat hem
voor de wind en hij heeft de ene na de andere vrouw aan zijn zij, maar diep in zijn
hart is hij ontstellend eenzaam. Dan keert moeder Hanke echter plotseling terug
in hun levens en blijkt ze niet zomaar vertrokken te zijn. Haar terugkeer betekent
een ware wervelstorm. Naarmate de band tussen Hanke en haar kinderen
groeit, voltrekken zich grote veranderingen bij Lindsey, Tiffany en Trevor. Lindsey
streeft niet langer perfectie na, want dat is niet meer nodig. Tiffany stelt
zich heel voorzichtig open voor relaties. Trevor wordt voor het eerst in zijn leven
echt verliefd. Het geluk blijkt echter voor alle drie moeilijk te grijpen te zijn.
Olga van der Meer is een romanschrijfster die al 50 boeken op
haar naam heeft staan, over de meest uiteenlopende onderwerpen.
Naast het schrijven van romans, werkt ze ook als freelance
medewerkster bij diverse tijdschriften. Olga van der Meer
kreeg een nominatie voor de Valentijnprijs 2015 voor het beste
romantische boek voor haar roman M/V.
De pers over M/V:
“De personages vind ik erg menselijk. Heel herkenbaar dus [...]
en dat maakt het boek heel levensecht.”
Astrid Slootweg voor chicklit.nl
“Vlot geschreven, duidelijk perspectief en goed uitgewerkt. Prima voorbeeld
van het feit dat een liefdesroman ook zeker een serieuze inhoud kan hebben.”
4/5 sterren, Irene Kalsbeek voor The S-Word
‘Dat maakt dit boek zijn sterren (4) dubbel en dwars waard!”
Diane Kooistra voor Hebban
De pers over Gewoon Kyara:
“Makkelijk leesbare feelgood-roman met herkenbare personages
en dialogen met een af en toe humoristische ondertoon.”(Biblion)