Wij samen in Willow Creek Valley

Stella Parkerson is al sinds haar zestiende verliefd op Jack. Hij is ouder dan zij, heeft een moeilijk verleden én is de beste vriend van haar broer. Lang geleden, op haar achttiende verjaardag, hebben ze één nacht met elkaar doorgebracht – een levensveranderend moment. Maar ze moest hem loslaten om door te gaan alsof er niets was gebeurd. Alsof het niet de mooiste tijd van haar leven was.

En zelfs dat is niet zo hartverscheurend als het geheim dat ze moesten bewaren.

Stella heeft geprobeerd niet meer te denken aan hoeveel ze van Jack houdt. Hoe ze verlangt naar zijn sterke armen en zijn hazelnootkleurige ogen. Als ze jaren later weer zoenen, is er echter geen weg terug. Ze horen bij elkaar. Maar hun gevoelens zijn niet het enige wat naar boven komt, en als hun verleden ze dreigt in te halen, lijkt ook hun tweede kans op geluk kapot te gaan. Is hun liefde sterk genoeg om dit keer de storm te doorstaan?

New York Times-bestsellerauteur Corinne Michaels neemt je weer mee naar Willow Creek Valley in het tweede deel van deze fantastische small town romance-serie.

Recensies (1)

Is Wij samen in Willow Creek Valley het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wij samen in Willow Creek Valley