Witte Engel

'Voorzichtig doe ik nog een stapje naar voren. De wind ruist langs mijn oren, die ik bijna niet meer voel door de extreme kou. Er is niet veel voor nodig om het op een ongeluk te doen lijken. Ze zullen zich hooguit afvragen wat er precies is gebeurd. Of het misschien zelfmoord was. 'Ze was zo ongelukkig, dat zag je meteen aan haar. Dat idiote, zwarte uiterlijk, dat nieuwe leventje, die plotselinge nieuwe kant van Marian. Zo provocerend!'

De kranten zouden er vol van staan als het niet om zelfdoding zou gaan, maar om een misdrijf of een ongeval. Maar ik ben niet gek! En helemaal niet suïcidaal. Zeker niet na vandaag.'

Witte engel voert de lezer mee naar de gevoelswereld en de belevenissen van de zestienjarige Marian. Haar gewone en zorgeloze leventje komt door een duister geheim in een stroomversnelling en begint hoe langer hoe meer op een nachtmerrie te lijken...

Is Witte Engel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Witte Engel