Zin in seks!

Heb jij één keer per maand seks, alleen omdat je vindt dat ‘het moet’? Is seks meer een last dan een lust? Je bent niet de enige: zo’n 30 procent van de vrouwen zegt weinig of geen zin in seks te ervaren, zelfs niet in een warme relatie, terwijl daar geen lichamelijke verklaring voor is. Dat kan leiden tot spanningen en twijfels, in je relatie en bij jezelf.

In Zin in seks! legt seksuoloog Ingeborg Timmerman het verband tussen zin in seks en onze persoonlijkheid. Verminderd lustgevoel ligt vaker aan een psychische disbalans dan we denken. Daarvoor ontwikkelde zij het persoonlijkheidsmodel ‘De Bloem’. Stap voor stap ga je ‘De Bloem’ zelf toepassen en die balans herstellen. Je volgt het proces van vier vrouwen, geïnspireerd op veelvoorkomende vrouwenproblemen in de seksuologiepraktijk.

• Een nieuwe kijk op zin in seks aan de hand van persoonlijkheidsmodel ‘De Bloem’.

• Voor alle vrouwen die remmingen ervaren in hun seksleven.

• Uitgelegd aan de hand van 4 herkenbare casussen.

Is Zin in seks! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zin in seks!