Zodra ik je zag

Amanda Kade

Hij heeft een afleiding nodig. Zij heeft een hekel aan hem. Kan haat veranderen in liefde? Wren. Ik doe niet aan relaties. Na jaren te hebben toegekeken naar het mislukte huwelijk van mijn ouders, gebruik ik mijn vuisten om mijn emoties te beheersen. Het is de enige manier waarop ik om kan gaan met de ziekte van mijn moeder. Dan word ik ineens gedwongen om samen te werken met mijn buurvrouw die ik al vijf jaar vermijdt. Plotseling moet ik vechten tegen mijn eigen hart. Matilda. Na jarenlang te hebben meegemaakt hoe mijn vader mijn moeder behandelt, heb ik mezelf beloofd dat dit mij nooit zal overkomen. Dan staat mijn buurjongen ineens op de stoep, en dreigt hij mijn zorgvuldig geplande toekomst te verwoesten.

Recensies (1)

Is Zodra ik je zag het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zodra ik je zag