Zonder Gods genade

Hoop, vertwijfeling, verraad en passie In de hoge middeleeuwen.1093, overspoeld door verdriet en weemoed trekt Alston in het gezelschap van zijn trouwe vriend Johan terug naar Vlaanderen. Door een tragische gebeurtenis belanden ze in de kerkers van de burcht van Godfried van Bouillon.Ondertussen roept Paus Urbanus II op tot een heilige kruistocht tegen de ongelovigen in het oosten. De daaropvolgende gebeurtenissen, zullen onze geschiedenis een definitieve en onomkeerbare wending geven.Tijdens de hardvochtige tocht naar het oosten twijfelt Alston meermaals aan zijn geloof, maar bezit de macht, noch de moed, om er tegen in te gaan. Hij wordt meegezogen in een web van politieke intriges, religieuze leugens en een bittere strijd om zijn eigen vege lijf te redden.

Is Zonder Gods genade het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zonder Gods genade