Meer dan 5,8 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

Lijst: Esther

Recensie voor het boek, God weeft goud door elk verhaal

Recensie voor het boek: “ God weeft goud door elk verhaal” God weeft goud door elk verhaal is het boek dat verscheen uit de hand van gospelzangeres Kirsten Alting. Kirsten wil in eerste instantie een ghostwriter huren die haar verhaal schrijft omdat ze er niet in gelooft dat zij hiertoe zelf in staat is. Dan, na enige aanmoediging van schrijfcoach Jan Meints rolt er een geweldig inspirerend, vertroostend en bemoedigend verhaal uit. Het verhaal begint met een vertelling over het leven van Kirsten als jong meisje en hoe zij in haar tienerjaren haar man ontmoet. Zij verteld dit op een wel zo natuurlijke manier dat het net is alsof er tegen je gesproken wordt. Dan begint het echte verhaal, de kern en wordt je door Kirsten meegezogen in de geest van het boek en krijgt het boek je in zijn greep. Rauwe emoties, intens verdriet en hevige pijn staan je op het netvlies wanneer Kirsten je meeneemt in de realiteit van haar leven. Kirsten beschrijft namelijk heel realistisch hoe ze te maken krijgt met ziekte en hoe zij op een dag tijdens een dieptepunt van ziek zijn een wel heel bijzondere stem hoort. Deze stem stelt haar een vraag. Een vraag die alleen Kirsten kan beantwoorden. Benieuwd naar deze vraag? En benieuwd ook naar het antwoord van Kristen Alting, de zangeres en schrijver met wel heel veel doorzettingsvermogen en geloof? Lees het dan nu zelf in het geweldig geloofsopbouwende verhaal van Kirsten Alting. Het verhaal van Kirsten is te koop via Scholten Uitgeverij, (https://scholtenuitgeverij.nl) en natuurlijk uw eigen boekhandel.

Reacties op: Recensie voor het boek, God weeft goud door elk verhaal

Esther

254 volgers