Het laatste deel van de “dochters vab de Fae”

a.bookworms.library 11 september 2024
-Recensie: De doornen van het kwade, K.T. Sterling -

‘Noch mens noch fae kan het Kwade verslaan nadat de verkozen mens Haar zal doen ontwaken.’

Het derde (en laatste) deel van de novelle serie “Dochters van de Fae”. Ook al maakt het een deel uit van een serie je kan ze ook allemaal apart van elkaar lezen!

Voordat ik in dit boek begon heb ik de eerste twee delen herlezen. En wauw de schrijfstijl veranderd drastisch. Je merkt dat er per boek steeds meer spanning, een bredere woordenschat en soepelheid in komt.

In dit boek volg je het verhaal van Ayla die op expeditie is met een team opzoek naar het Kwade. Maar zei probeert het te dwarsbomen, net zoals haar moeder voor haar deed. Er zit door het verhaal heen het sprookje van doornroosje in verwoven, wat enorm knap gedaan is want het is best suptiel met een mengeling van het eigen verhaal in.

Ik vond een fijn, spannend, uniek & vlot boek om te lezen en vind het eigenlijk jammer dat de serie voorbij is..

Ik ben benieuwd wat @k.t. Sterling voor ons in de toekomst klaar heeft liggen!!

Ik geef dit boek 4/5 sterren!

Meer recensies van a.bookworms.library