Een geweldig, uniek paranormale YA

a.bookworms.library 19 september 2024
-Blogtour: Het lot van de muze, Marijke F. Jansen-

Dit verhaal volgt Arana, een kunst studente in Parijs. Ze heeft daar een nieuwe familie gevonden in haar vrienden Veerle, Jasper en Laurent. Maar het lot beslist anders voor haar als op klaarlichte dag een duister persoon probeert om haar mee te sleuren.
Een romantisch en paranormaal avontuur voor young adults!

Dit boek heeft me echt verbaasd hoe goed en leuk het was! Ik heb al eerder ‘De sprookjesjager’ boeken van Marijke gelezen, maar dit boek overtreft die boeken echt wel!
En dit boek mensen…ze is zo mooi

Erg verassend dat het paranormale over engelen en demonen ging. Ik ben daar wel fan van inplaats van je standaard weerwolven, vampieren en heksen. (Echter is dat ook nooit verkeerd;)
Het boek las er vlot en heeft 2 POV’s, wat de dynamiek tussen de twee perspectieven erg spannend maakt.

Het is spannend, vol mysterie, liefde, rouw en vriendschappen. Is vlot geschreven en blijft een tijdje in je hoofd hangen.

Ik heb ontzettend genoten van dit boek<3 Ik ben erg benieuwd of @marijkefjansen nog verder boeken gaat schrijven met engelen en demonen.

Ik geef dit boek 4,5/5 sterren!

[ontzettend bedankt @dutchventurepublishing voor dit recensie exemplaar<3]

Meer recensies van a.bookworms.library