Het spel van de duivel, dit is nog niet het einde!

a.bookworms.library 05 september 2024

-Recensie: Alizeh, het spel van de duivel-Tahereh Mafi -

Waar gaat het boek over:
Het derde deel van de Alizeh-serie van de auteur van Touching Juliette!

Alizeh is eindelijk uit de schaduwen gestapt als de verloren gewaande koningin van Arya. Ze heeft haar volk gevonden, en ook haar kroon; het koninkrijk van Toulan is van haar, mits ze met koning Cyrus trouwt en hem uiteindelijk vermoordt. Dat laatste zou gemakkelijk moeten zijn - iedereen weet welke gruwelijke misdaden Cyrus heeft begaan. Bovendien kon dit weleens de enige manier zijn waarop Alizeh de Djinn zou kunnen redden. Maar hoe meer ze over de wrede koning te weten komt, hoe meer ze zich afvraagt of die vreselijke verhalen over hem wel waar zijn.

Ik ben zo fan van Cyrus!!
Ik vond de Shatter me series al erg leuk om te lezen, maar het lijkt of er in deze serie wat meer moeite is in ingestoken. Er zit meer spanning, opbouw, actie en plottwist.

Na dat spannende einde was ik helemaal in de war, want dit kon toch niet het einde zijn?! Gelukkig heeft Mafi op haar Instagram aangekondigd dat dit niet het laatste boek zal zijn van deze serie!!
En ik moet get even over deze cover hebben. Hoe mooi is ze?! Ik ben echt weg van de pasteltinten in combi met de geïllustreerde manen en bloemen.

Ik ben echt heel benieuwd naar het komende deel en mijn complimenten naar @blossombooks voor het goeie vertaal en drukwerk.

Ik geef dit boek 4/5 sterren!

QOTD: Heb jij al iets van Tahereh Mafi gelezen?

[ontzettend bedankt @blossombooks voor dit recensie exemplaar<3]

Meer recensies van a.bookworms.library