Een mysterieuze dark urban fantasy!

a.bookworms.library 17 oktober 2024
-Blogtour: Judaspenning, Roselynd Randolph-

Waar gaat het over:

Catharina, Brigitte en Eva zijn drie zussen die door het lot gebonden zijn aan het huis waar ze in wonen. Het beheerst hen alle drie op een andere wijze. Als Tijn en Robin naar het dorp Oud Sleuvink verhuizen, lijkt dat het leven van de vrouwen te verrijken.

Eva, die visioenen heeft, ziet daarin iets wat de zussen het bloed in de aderen doet stollen. Om het dorp te redden, moeten ze een offer brengen. Een menselijk offer.

“is alles voorbestemd of kan je het lot naar je hand zetten?”
Roselynd Randolph

Dit boek is een op zichzelf staand verhaal in de wereld van Bloedengel en Het oog van de bok. Hier kwam ik eigenlijk pas na dat ik het boek uit had achter. Voor alsnog kon ik hem gewoon lezen en had ik geen informatie nodig uit de vorige boeken om het te snappen;)

Dit is een dark-urban fantasy boek en waar ik vooral aan kan denken is dat dit boek zo’n goeie wereldopbouw heeft! Ik genoot van alle mysterie die in dit boek zo lang doorloopt tot aan de laatste pagina’s!

Soms werden er wel stukken snel afgekapt waardoor je niet even de tijd hebt om het te laten bezinken. Maar opzich hinderde dat me niet al te veel met het blijven doorlezen. De spanning en emoties van de schrijfster druipt van de woorden af, je bent daardoor heel erg geïnteresseerd in wat zal komen!

Dit was een erg mysterieus en spannend boek, ik ben zelfs nieuwsgierig geworden naar de andere boeken in deze reeks!

Ik geef dit boek 3,5/5 sterren!

Meer recensies van a.bookworms.library