Echte liefde zit allang in je verborgen, zonder dat je het al door hebt!

a.bookworms.library 06 oktober 2024
-Recensie: Ziels connecties, Claire Broad-

Er zijn zo veel verschillende verbintenissen tussen hemel en aarde. Maak er kennis mee in 'Zielsconnecties' van het erkende medium Claire Broad.

Ik hoopte vooral veel informatie over waarom we bij sommige mensen al het gevoel hebben dat we ze al eeuwen kennen, maar eigenlijk kennen we ze nog maar een week. Dit heb ik zeker weten te vinden in dit boek en meer!

Ik vond het zeer interessant om dit boek te lezen en vooral de eigen ervaringen van de schrijfster Claire Broad en haar de verhalen van haar cliƫnten.

Wat me het meeste bij blijft in dit boek is hoe gestructureerd dit boek eigenlijk is. En hierdoor is het ook erg makkelijk om bepaalde dingen weer even op te zoeken in dit boek. Zoals dingen over soulmates, ziels familie en tweelingvlammen. Bij elk van die onderwerpen wordt haarfijn met verschillende verhalen van anderen uitgelegd wat dit inhoud en waarom ze er zijn.

Ik werd wel geraakt door dit boek, ik ben blij met de mensen die tot mijn ziels familie horen en dat ik ze heb mogen leren kennen. Ik zal die mensen voor altijd koesteren!

Ik raad dit boek zeer aan de mensen die met vragen zitten over zichzelf en hoe ze met sommige mensen closer zijn dan met anderen.

Ik geef dit boek 3,75/5 sterren:)

Meer recensies van a.bookworms.library