YouTube op papier

AGroen 09 juli 2024
Ik volg Noraly op YouTube al sinds ze deze reis van India naar Nederland maakte. De latere 6 seizoenen/ reizen tijdens Corona en in Zuid-Amerika en Noord-Amerika en laatst in Africa zijn fantastisch om te volgen (Itchyboots op YouTube). Ze is Een krachtige, innemende persoonlijkheid die mensen voor zich wint, waar ze ook is. Het is leuk om dit boek meer van de achtergrond te leren van waarom ze Itchyboots is gestart. Haar relatiebreuk heeft er behoorlijk ingehakt, vooral omdat haar toenmalige partner al een ander had. Je vraagt je af waarom: Noraly is een fantastische vrouw. Omdat ik de serie en deze reis bekeken heb zie je tijdens het lezen de beelden voor je van de grensovergangen, de bergen, de drukke steden. Momenteel is Noraly herstellende van een val in Africa waar ze haar sleutelbeen brak. In september gaat ze weer op pad. Een mooi moment om aan te haken op YouTube! (Samen met nog 2 miljoen anderen). Een aanrader!. Ook dit boek is een aanrader, maar verwacht geen aanbevelingen voor hotels, B&B’s of restaurants. Hier en daar doet ze een uitspraak over een slaapplek of de omgeving. Haar strijd om de relatiebreuk te boven te komen, haar zoektocht naar zichzelf en naar wat ze wil in het leven, de omgeving en haar contacten met mensen is waarom je dit boek moet lezen.

Redactie: **** (geen grove fouten ontdekt, wel loopt de tekst hier en daar wat stroef)
Geloofwaardigheid: *****
Plot: *** (heb boek is soms wat rommelig van opbouw)
Personages: ***** (Noraly speelt zichzelf en dat kan ze als geen ander)
Spanning: niet op gerecenseerd
Vermaak: ****
Gemiddeld: 4.2* =4* afgerond.

Meer recensies van AGroen