Trage start, leuk verhaal, goede ontknoping. 3,5 sterren

AGroen 17 mei 2024
Het verhaal komt wat traag op gang. De eerste 75 pagina's zijn een vrij lange opmaak naar meer actie. De personages zijn goed uitgewerkt, met name Zorah. Roelant blijft wat vlakker, maar dat is niet erg. Qua geloofwaardigheid krijgt het verhaal 3 sterren. Veel gebeurtenissen komen de personages erg goed uit en sommige politiezaken gaan in de praktijk anders. Het verhaal is verder v.w.b.. ontwikkeling goed opgebouwd. Het saaie begin wordt in de rest van het boek helemaal goedgemaakt. De Netflix stap is goed gevonden, de reden dat de ouders gaan kijken wat gezocht. Wel origineel en helemaal van deze tijd om een streamingsdienst te gebruiken. De blockchain informatie is mooi gedoseerd. Qua spanning zit je alleen als Sharon aan het woord is op het puntje van je stoel. De ontknoping zag ik niet aankomen en daarmee scoort de schrijver op vermaak! Ik heb zijn eerdere boek nog niet gelezen , maar ga dat zeker doen.

Geloofwaardigheid: ***
Plot: ***
Personages: ****
Spanning: ***
Vermaak: ****
Gemiddeld: 3,4* (is 3,5* afgerond, maar dat kan niet op Hebban)

Meer recensies van AGroen