Even weg op een cruise

Amandav.d.Velden 26 september 2024

Sam werkt als freelance grafisch vormgever, heerlijk vanuit huis dus komt ze weinig onder de mensen en dat vindt ze heerlijk. Haar beste vriendin Nina neemt haar af en toe onder haar hoede voor een meidenavondje. Dan komt Nina ineens met een voorstel om een keer uit haar schulp te kruipen en op een Dis-connected cruise te gaan. Maar durft ze dat wel?
Flynn woont in de VS en is de zoon van een bekend acteurskoppel. Dagelijks staat hij in de picture en zijn foto’s staan regelmatig op de covers van de roddelbladen. Zijn moeder wil dat hij zijn leven iets meer op de rit krijgt en stelt voor om in Europa met de Dis-connected cruise mee te gaan.
Dan blijkt door een misverstand dat Sam en Flynn een hut moeten delen en gezamenlijk ook wat activiteiten moeten doen. Lukt het Flynn om een week onder de roddelpers uit te komen? en lukt het Sam om uit haar schulp te komen? En wat doen ze na de cruise? Gewoon hun oude leven oppakken? of zijn er toch dingen veranderd door deze cruise?
Wat een heerlijk verhaal Ellen. Ik heb genoten van dit verhaal. Je gaat echt met Sam en Flynn mee op cruise, ik zat er echt bij op de boot. Ik ben nu ook nieuwsgierig naar een aantal plekken die ze bezoeken tijdens de cruise. Je voelt de spanning die bij beide heerst. Alles is mooi uitgewerkt en het verhaal leest heel fijn weg. Het verhaal is goed in balans, er zit diepgang, humor en liefde in. Ook de andere personages zijn stuk voor stuk leuk en ook hen leer je goed kennen. Je leert in ieder geval ook: beoordelen nooit iemand op zijn of haar uiterlijk, neem de moeite om iemand te leren kennen. Een fijn verhaal om in een heerlijke vakantiestemming te komen.

Meer recensies van Amandav.d.Velden