Prachtig, mooi verhaal

Amandav.d.Velden 12 augustus 2024
Flaptekst: Sara woont samen met haar vader en hond Spot in een klein dorp waar nooit iets gebeurt. Als Sara voor school een opdracht krijgt die haar dwingt te kijken naar het verlies van haar moeder en de leegte die zij heeft achtergelaten, wordt haar zorgvuldig opgebouwde alles-gaat-okéhouding volledig overhoopgegooid. Sara komt terecht in een draaikolk van vragen, gemis, verdriet en woede. Ze voelt zich alleen en totaal onbegrepen. Er is één iemand door wie ze zich wel gezien voelt: Jen. Maar wat moet ze met al die verwarrende gevoelens die omhoogkomen.
Wat een ongelofelijk mooi verhaal is dit. Genieten van iedere pagina en het verhaal is niet weg te leggen. Sara neemt je mee in haar leven, wat al behoorlijk pittig is op haar leeftijd. Nadine heeft echt een pareltje geschreven en er zijn ook behoorlijk wat tissues doorheen gegaan tijdens het lezen. Het is zo mooi geschreven en je voelt zo mee met Sara met alles wat ze voor haar kiezen krijgt en heeft gekregen. Gelukkig is Spot er altijd voor haar. Dit boek hoort zeker bij mijn favoriete van dit jaar. Ik kan alleen maar zeggen: Ga dit boek lezen.

Meer recensies van Amandav.d.Velden