Wat een geweldig deel twee

Amandav.d.Velden 25 september 2024

Belle’s nachtmerrie wordt werkelijkheid. Gevangen in de klauwen van het kwaad. ze hunkert naar Atlas en de kinderen, maar of ze hoe ze hier ooit weg kan komen is de vraag. Lukt het haar om niet te verdrinken in deze duisternis en kracht vinden om te vechten voor haar geluk?
Atlas is helemaal van slag nu Belle is verdwenen en gaat door een hel, maar is bereid om de wereld plat te branden om Belle terug te vinden. Maar zal hem dat lukken?
Wauw wat een waanzinnig vervolg op Gekleurde Nachten, die met een mega cliffhanger eindigde. Ik was zo enorm nieuwsgierig naar wat er met Belle en Atlas zou gaan gebeuren. Jee Eva wat heb je er een geweld(ig) verhaal van gemaakt. Ik zat zo weer bij Belle en Atlas op schoot om mee te gaan op hun reis. Je vliegt door de hoofdstukken en wil heel graag weten hoe het gaat aflopen. De schrijfstijl van Eva is heel fijn. Je voelt de vibe van het verhaal en er zit zeker een hoofdstuk in waarbij ik echt heb moeten kokhalzen zo luguber maar ja het hoort wel echt bij het verhaal en is dus echt heel goed geschreven. Ook de mooie sprookjes die voorbij komen zijn weer verschrikkelijk. Ik ben echt van deze personages gaan houden en ben zo blij dat deze serie nog lang niet is afgelopen. Ik zeg: Kom maar op met het verhaal van Lev. Ik ben fan van Eva.
Eva super bedankt dat ik mee mocht doen aan de blogtour.

Meer recensies van Amandav.d.Velden