Lex

Als Lex in mijn leven komt staat mijn leven op zijn kop. Lex is de personificatie van chaos. Hij is vreemd en verleidelijk. Onvoorspelbaar en uniek. Hij maakt me wild op een manier die ik nog nooit heb ervaren. Ik heb nog nooit zo'n verlangen gevoeld. Maar Lex is niet te vertrouwen en hij wil iets van mijn familie. Ik ben zijn obsessie en hij is mijn waanzin. En samen is onze absurditeit op de een of andere manier volkomen logisch.
Oh wat is het weer een heerlijk verhaal in deze fijne serie. Lex die af en toe al voorkomt in de voorgaande delen is echt wel een beetje rare gast en ik was heel benieuwd naar zijn verhaal. Het was weer een groot feest om te lezen. Ja er komt een hoop smut in het verhaal voorbij, maar er zit ook zeker diepte in. Beide mannen hebben behoorlijk wat meegemaakt in het verleden. Cora Rose weet je direct in het leven van de personages te zuigen en heeft ook van dit verhaal weer een een rollercoaster gemaakt en ik kon het boek echt niet wegleggen. Het was al weer even geleden dat ik een boek in één dag heb uitgelezen, maar deze moest in één dag uit. Op naar het volgende deel.
Bedankt voor het recensie exemplaar MHbooks.

Meer recensies van Amandav.d.Velden