Mooi en spannend verhaal

Amandav.d.Velden 04 september 2024

Isabel verhuisd voor de liefde helemaal naar de andere kant van de wereld. Maar nadat ze hem betrapt met een ander, pakt ze direct haar tas en vertrekt, maar waarheen. Terwijl ze nadenkt waar ze naartoe kan, loopt ze toevallig James tegen het lijf en hij vraagt haar om mee te reizen op zijn boot, maar is hun ontmoeting wel zo toevallig…
Wanneer James, Isabel voor het eerst ziet weet hij het zeker, hij wil haar hebben en dus doet hij er alles aan om haar te krijgen Toch lukt het haar om hem het bloed onder zijn nagels vandaan te halen en kan hij zich amper beheersen met haar in zijn buurt, maar èèn ding weet James zeker, hij kan haar niet laten gaan. Is er een relatie voor hem weggelegd of hebben ze allebei teveel littekens op onze ziel?
Al een poos staat een boek van Kyra op mijn lijst en nu eindelijk heb ik er een gelezen en wauw wat een heerlijk verhaal. De spanning begint al gelijk in het eerste hoofdstuk en je wil niet stoppen want je wil weten hoe het gaat. Het is een behoorlijk spicy verhaal, maar er zit ook behoorlijk wat spanning in en beide hebben een behoorlijk verleden. Kyra heeft een fijne schrijfstijl en de personages en omgeving zijn mooi uitgewerkt, ik zat echt in Zuid Amerika met ze. Ik heb er enorm van genoten en kijk uit naar nog meer van Kyra.
Een hele dikke aanrader

Dit verhaal is eerder uitgegeven al Beschadigd duet onder de titels Onvolmaakt en Onvolledig

Meer recensies van Amandav.d.Velden