Geweldig verhaal

Amandav.d.Velden 20 september 2024

Rose zit in een moeilijke relatie met Dennis, hij mishandeld haar emotioneel en fysiek. Hem verlaten durft ze niet omdat ze ondertussen niemand meer heeft om op terug te vallen.
Dan ontmoet ze op een avond als ze met Dennis op een feest is een knappe mysterieuze man, die haar een uitweg biedt. Maar waarom biedt hij haar dat aan? En is hij wel te vertrouwen? Niemand is toch zomaar aardig?
Wauw wat een waanzinnig verhaal. Vanaf regel één zat ik helemaal in het verhaal en wegleggen was eigenlijk geen optie, maar ik moet ook af en toe slapen. Maar zelf in mijn slaap zat ik nog bij Rose. Je wordt meegezogen in het leven van Rose en dat is alles behalve makkelijk. Een echte rollercoaster en je wil weten hoe het afloopt maar ja er komt nog een deel dus helaas eindigen we met een cliffhanger. Gelukkig komt deel twee al snel.28 september. Ik kan niet wachten om te lezen hoe het verder gaat…..
Kyra schrijft echt zo fijn en krijgt je binnen no time helemaal in het verhaal.

Meer recensies van Amandav.d.Velden