Heerlijk sprookje met een duister tintje

Amandav.d.Velden 21 september 2024

Prinses Sneeuwwitje is vervloekt. Sinds haar twaalfde zit ze geïsoleerd van de rest van het paleis. Heel soms mag ze s’nachts naar buiten voor een wandeling door de paleistuin en ze zwaait stiekem dagelijks naar de jagers die ziet vanaf haar venster. Als plots haar vader sterft, onder dubieuze omstandigheden, is ze haar leven niet meer zeker. Haar stiefmoeder haat haar en met behulp van haar dienstmeisje vlucht ze het bos in, maar haar stiefmoeder heeft dat door en stuurt een jager achter haar aan.
Wat een heerlijk sprookje is ook deze weer. Emma Anna maakt er echt een mooi spannend smut verhaal van op de manier die alleen zij kan en een echt sprookje voor volwassenen. De personages en omgeving zijn fijn uitgewerkt. Sneeuwwitje heeft het echt zwaar in het paleis en dat voel je. Ik zeg gewoon lekker lezen, deze fijne novelle.

Sneeuwwitje is een duistere romance met een twist. Niet geschikt voor jonge lezers.

Meer recensies van Amandav.d.Velden