Stridlust tot het einde

Liefde kan mooi zijn, maar eveneens verwoestend. Liefde kan je vervullen van geluk, maar ook kapot maken van verdriet.
Fabian is zijn meisje Riley kwijt en hij wordt langzaam gek. Alles om hem heen is veranderd de afgelopen tijd en zolang hij de baas is, loopt zij gevaar als ik contact met haar opneem al heeft hij geen idee waar ze is. Hij moet een plan bedenken om hem kapot te maken en haar terug te winnen. Ze hoort bij mij. Ze is van mij. Geen enkele afstand zal mij tegenhouden om voor haar te vechten.
Wauw wat een kennismaking met verhalen van Jennifer. Het verhaal is heerlijk geschreven en je vliegt door het boek heen, je vraagt je steeds af: Hoe nu verder en als je denkt erger kan niet dan kan er toch nog een schepje bovenop. De personages zijn mooi uitgewerkt en je voelt met beide heel erg mee. Ze hielden mij s’nachts lekker wakker. Ik heb om sommige stukken enorm moeten lachen, maar ik heb ook met tranen in mijn ogen gezeten en kon de pijn letterlijk voelen. Het is een Dark Romance maar niet gitzwart. Dus als je dit genre een keer wil proberen is dit zeker èèn om te proeven. Dit verhaal is zeker een dikke aanrader.
Het verhaal is mooi afgerond en ik hoop dat Sam, hij is echt een toffe gast, ook nog zijn eigen verhaal gaat krijgen want dat zou ik hem wel gunnen.
Bedankt Jennifer dat ik mee mocht doen aan deze Blogtour.

Meer recensies van Amandav.d.Velden