Op naar Sittard

Roxanne is moeder van twee kleine kinderen en net gescheiden, ze probeert haar leven weer op de rit te krijgen en te zorgen dat haar kindjes een stabiel leven krijgen. Ze werkt in een brasserie en heeft bijna dagelijks onenigheid met haar baas, de irritante Marijn, vader van twee puberdochters. Te laat komen is een van de vaste discussie punten en als Roxanne iets aandraagt om te verbeteren op de werkvloer wordt dat direct afgeslagen en haar naam op de juiste manier uitspreken is heel moeilijk voor Marijn.
Dan leert Roxanne, Marijn op een andere manier kennen en dan blijkt dat deze brulaap toch iets anders in elkaar zit dan ze dacht en misschien hebben ze meer met elkaar gemeen dan ze zouden denken.
Wat een geweldig Emma Anna verhaal. Genieten van de eerste tot de laatste bladzijden met hele leuke en lieve personages, oké Marijn is wat nukkig, maar uiteindelijk steelt ook hij je hart. De boeken van Emma Anna zijn altijd een feestje om te lezen, mooie verhalen om te lezen met veel diepgang en mooie romantische scènes en altijd een rauw randje. Ik heb ook dit verhaal weer gelezen met een lach en een traan, want ook de humor van Emma is heerlijk er komen echt wat ongemakkelijke momenten voorbij en niet geraakt worden door dit verhaal kan niet. Ga dus zeker op reis met Roxanne en Marijn in het mooie Sittard.

Meer recensies van Amandav.d.Velden