Heerlijk verhaal

Niemand komt aan Ricks bezit. Niemand.
John is de beste voetballer bij Concordia Antwerpen. Ieder seizoen spelen ze weer de Champions League en met de Rode Duivels maakt hij dit jaar ook kans om het WK te winnen. Hij heeft zijn hart enkele maanden geleden verloren aan Hannah, maar zij negeert hem sindsdien. Als hij hoort dat ze zich niet meer veilig voelt bij haar huidige BDMS-contract met Meester Rick, wil hij nog maar één ding en dat is haar beschermen in gelukkig maken.
Nadat Hannah enkele maanden geleden een mooie nacht beleefde met Meester John, krijgt ze hem niet meer uit haar hoofd, maar Meester John is te hoog gegrepen voor haar en dus neemt ze genoegen met Meester Rick.
Wanneer John haar net op tijd uit Ricks handen redt van een traumatische gebeurtenis, durft ze langzaam te geloven dat liefde en geluk toch voor haar bestemd zijn.
Rick is ervan overtuigd: Hannah is van hem, en dat blijft ze ook.
Mijn eerste verhaal dat ik heb gelezen van Lenna Dufin en wat een heerlijke kennismaking. Het verhaal neemt je mee in de wereld van Hannah, John en Rick. Het is geschreven vanuit de derde persoon, ik moet hierin altijd even schakelen, maar hij leest heel fijn weg. Het is mooi om te lezen hoe John Hannah bijstaat met het verwerken van haar trauma en er alles aan doet om haar gelukkig te maken. Dit voelt voor Hannah erg onwerkelijk omdat ze denkt dat ze niet goed genoeg is voor hem en nog nooit echte liefde heeft meegemaakt. De spanning die in het verhaal is zit zorgt ervoor dat je niet wil/kan stoppen met lezen. Rick zorgt echt voor rillingen. Het BDMS thema is goed verwerkt in het verhaal en laat duidelijk zien wat de regels hiervoor zijn en dat ook hier weleens regels worden overschreden. De personages zijn goed uitgewerkt en de vibes in het verhaal zijn goed voelbaar, liefde en spanning wisselen elkaar goed af. Het is natuurlijk super dat John ook een Rode Duivel is en nu zoek ik hem dus steeds in het veld. Lenna heeft een hele fijne schrijfstijl waardoor je door het verhaal vliegt. Ik ben benieuwd naar meer van Lenna.
Dit is het eerste deel uit de “Castle of Kink” reeks.
Lenna heel erg bedankt dat in mee mocht doen aan deze blogtour.

Opgelet: dit boek bevat 18+ inhoud

Meer recensies van Amandav.d.Velden