Een heerlijk tussendoortje

Godelieve heeft net boodschappen met de kinderen gedaan en zit in de auto op weg naar huis als ze gebeld wordt door een onbekend nummer. Als ze opneemt blijkt dat een man haar tas heeft gevonden die ze op het parkeerterrein van de supermarkt was vergeten. Wanneer ze de tas van Rutger terugkrijgt, laat deze man een onuitwisbare indruk op haar achter. In de dagen erna komen ze elkaar een paar keer onverwacht tegen en ontdekt Godelieve steeds iets meer over deze mysterieuze man.
Is Rutger een carrièretijger waar ze met een grote boog omheen zou moeten lopen of vindt ze bij hem de liefde waar ze stilletjes naar verlangt?
Wat een cadeautje, dit heerlijke kort verhaal van Mienke. Hij leest vlot weg en is natuurlijk veel te kort, maar het is wel een compleet kort verhaal. Beide personages leer je best goed kennen en beide hebben een verleden met de liefde. Met heerlijke humor en goede muziek is dit een perfect tussendoortje. Maar eigenlijk wil ik nog wel meer weten en dan vooral over Odette….. dus MIenke ik zie nog een kort verhaal

Meer recensies van Amandav.d.Velden