Bram en Xeno veroveren je hart

Amandav.d.Velden 08 september 2024

Blijf je, omdat het altijd al zo was of omdat je voor altijd zo wilt zijn?
 Xeno komt uit een bijzonder gezin en hij weet niet beter dan dat hij voor zijn moeder en jongere broertje en zusje moet zorgen. Niet dat hij daar bewust voor kiest, het is gewoon zoals het is. Hij doet alles om alle balken hoog te houden, maar ziet ook dat dat de situatie niet beter maakt. Zelf niet nadat hij alles heeft opgeofferd om zijn familie te helpen.
Nu vijf jaar na die ene dramatische avond, wordt de veroordeling van Xeno omgezet in een voorwaardelijke straf. Maar lukt het Xeno om zijn familie leven weer op te pakken of glipt het allemaal als los zand door zijn vingers en dan is er ook nog de liefde van zijn leven.
Tot zijn broertje hem dwingt een definitieve keuze te maken, met gevaar voor zijn eigen leven en dat van de man van wie hij houdt.
Deel twee van deze hele mooie tweeluik. Wauw. Ik kon niet stoppen met lezen en eigenlijk wilde ik ook niet dat het verhaal was afgelopen want jee deze mannen, kruipen diep onder je huid en nemen bezit van je hart. Anne heeft dit verhaal zo mooi geschreven met een fijn rauwe randje, die diepe diepgang en natuurlijk ook liefde, die helaas nog steeds niet door iedereen geaccepteerd is. Anne heeft mij geraakt met dit verhaal, zet de tissues maar klaar, en ik weet zeker dat ik ze nog heel vaak ga herlezen.
Anne je hoort echt bij mijn favoriete auteurs in de top vijf.

Meer recensies van Amandav.d.Velden