Een heel mooi eerste deel

Amandav.d.Velden 07 september 2024

Wie laat je gaan, als je moet kiezen tussen wie je was en wie je wilt zijn?
Bram is door een gênant incident op de universiteit geschorst en komt daardoor op zijn oude middelbare school terecht om leerkracht Frans te worden. Het is voor hem zijn enige reddingsboei, die hij met beide handen moet aangrijpen
Dit keer wil hij niet falen, maar hij was even vergeten hoe het eraan toe gaat op een middelbare school! Ook heeft hij rekening gehouden met Xeno, een leerling uit de zesde, die hem ‘hoort’ te zijn en de persoon die hij diep van binnen is, maar die hem ook lijkt te zien zoals hij echt is.
 Klassenmanagement is nu niet meer zijn grootste zorg. Maar zijn eigen hart wel.
Deel èèn van deze hele mooie tweeluik. Anne heeft een pareltje geschreven. De personages en de omgeving zijn mooi omschreven. Bram en Xeno zijn twee mannen met ieder zijn bagage. Anne weet dat op een heerlijk manier te omschrijven. We leren de mannen al redelijk goed kennen in dit deel, al blijft Xeno nog wel wat mysterieus. Wel kruipen ze al een beetje in mijn hart. Ik ben nog niet klaar met deze mannen dus ga snel door met deel twee.
Weet je dat erbij deze boeken een hele goede passende playlist zit. Echt even zoeken op Spotify bij Anne May.

Anne heel er bedankt dat ik mee mocht doen met je promoteam, ik voel me heel er vereerd. Het is een mooi team en hopelijk gaat iedereen genieten van deze twee lieverds.

Meer recensies van Amandav.d.Velden