Weer een geweldig verhaal! Smaakt naar meer!

Amarins 23 juli 2024
Wat een verrassing was Alles wat ik aan je haatte van Tamara Postma. Dit eerste deel in haar Oxymoron-serie was genieten. Van de eerste tot de laatste bladzijde weet Tamara je mee te slepen in een boeiend, verrassend en vooral emotioneel enemies to lovers-verhaal.

Twee mensen, Jamie en Hazel, die totaal elkaars tegenpolen zijn. Maar vanaf het begin voel je ook dat dit misschien helemaal niet zo is. Je voelt de spanning tussen beiden, je voelt hun koppigheid maar je ziet ook hun worsteling.

Jamie is een man die je eerst niet heel goed begrijpt. Dat hij problemen heeft is duidelijk maar hoe hij er mee omgaat is als lezer moeilijk te bevatten. Hoe verder je komt hoe meer sympathie je voor hem gaat voelen. Hazel raakte me meteen vanaf de eerste bladzijde. Een vrouw die een enorm doorzettingsvermogen heeft, een enorm en veel te groot verantwoordelijkheidsgevoel kent en zich constant aan de kant liet zetten. Een vrouw die een enorme loyaliteit kent naar de mensen om zich heen. Wat heb ik van beide genoten, wat een lieverds!

De schrijfstijl van Tamara is wederom zoals we dat van haar gewend zijn. Pakkend, emotioneel , verrassend en wanneer je begint te lezen is stoppen geen optie meer. Ondanks het heftige verhaal weet Tamara het altijd luchtig te houden door een dikke vleug humor aan het verhaal toe te voegen.

Het verhaal heeft een mooie diepgang. Waar het op het eerste oog misschien niet zo lijkt, zit er zeker een prachtige boodschap verstopt in dit verhaal. Ontdek deze zelf want als ik hier meer over schrijf laat ik te veel los over de prachtige kant van dit verhaal.

Alles wat ik aan je haatte is weer een super mooi staaltje schrijfwerk dat niemand onberoerd zal laten. Gelukkig komt over een week het tweede deel van deze serie al uit. Ik ben nu al fan en zal dan ook gauw verder gaan om er achter te komen hoe het verhaal gaat. Want je blijft na het eerste deel met veel vragen achter!

Meer recensies van Amarins