Een geweldig tweede deel!

Amarins 19 juli 2024

In De moeite waard, het tweede deel van de Diagnose liefde- serie, besluit Nour het roer om te gooien en stort zich op het openen van een holistisch geboortecentrum. Ze denkt dat ze het allemaal alleen kan maar als blijkt dat haar droomlocatie haar wordt geweigerd begrijpt ze dat ze hulp nodig heeft. Wanneer Oliver voorstelt een netrelatie met haar aan te gaan om de verhuurder te overtuigen gaat Nour hiermee akkoord. Maar dan…….. doen alsof je elkaars tegenpolen bent is toch moeilijker dan gedacht. Zeker wanneer er gevoelens in het spellen beginnen te komen.

Na het geweldige eerste deel in deze serie keek ik enorm uit naar dit tweede deel. En dat uitkijken werd wederom beloond ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ .

Ook in dit tweede deel weet Madelon ons weer te verrassen met haar fijne en vlotte schrijfstijl, de leuke humor en een verhaal met een mooie diepgang. De vaart zit er goed in en tot het einde blijf je geboeid. De leuke wendingen en verrassende gebeurtenissen maken het zo heerlijk om deze serie te lezen. Hoe verder je komt hoe hoger het zwijmelgehalte wordt. Heerlijk!

Personages zijn weer prachtige uitgewerkt. Nour leren we erg goed kennen. Haar twijfels, haar leuke en minder leuke eigenschappen maar vooral haar doorzettingsvermogen maakten haar erg leuke vrouw. Een vrouw met pit en durf! Ook Oliver, de vriend van haar broer, vond ik een hele leuke kerel, charmant op zijn tijd, altijd in voor een grap en grol maar hij had ook zeker een serieuze kant. Een kant die Nour heel goed van pas kwam om haar doel te bereiken. Benjamin en Rosie uit het eerste deel kwamen ook langs, erg leuk gedaan!

Madelon is er wederom in geslaagd een super fijn verhaal neer te zetten. Een verhaal met een serieuze kant maar vooral de fakedating, de liefde, de humor en de fijne boodschap die dit boek kent overheersen. Weer een heerlijk stukje schrijfwerk waarbij ik alleen maar uitkijk naar meer. Helaas komt deel 3 pas in het najaar uit!

Meer recensies van Amarins