Dit boek is waanzinnig goed!

Amarins 05 oktober 2024
Belle bevindt zich in een duistere nachtmerrie. Haar hart hunkert naar Atlas en de kinderen. Ze gaat door een hel maar weet zich wonder boven wonder staande te houden. Atlas wordt inmiddels helemaal gek, weet niet waar Belle is. Hij is bereid tot alles om haar terug te vinden.

Duistere nachten is het tweede deel in de amulet-reeks. Het is het vervolg op het geweldige Gekleurde nachten!

Laat ik meteen met de deur in huis vallen, Duistere nachten lezen is niet geschikt voor tere zieltjes. Na het genieten van deel één was dit boek van de overtreffende trap. Ik viel van de ene verbazing in de andere. Vond het luguber, wreed, spannend, vol liefde en in één woord geweldig.

De herkenbare schrijfstijl van Eva Yarich was weer aanwezig. Je zit letterlijk gekluisterd aan de bladzijdes, de vaart zit er in en stoppen is echt geen optie. Je nachtrust gaat er aan, want dit verhaal moet uit en je moet weten hoe het afloopt. Hoe duister het ook is!

De personages zijn geweldig neergezet. Wat heb ik genoten van Belle. Wat een vrouw, wat een doorzettingsvermogen en wat een liefde. Ook Atlas heeft me verbaasd op alle gebieden. Hij is een liefdevolle man die zo omslaat in een wreed en gruwelijk monster. Dat een persoon zoveel gezichten kan hebben en een auteur dit zo goed weet neer te zetten getuigd van schrijfkwaliteiten.

Ik ga er niet te veel woorden meer aan vuil maken. Dit boek moet je gewoon zelf lezen om te ontdekken hoe goed het is. Eva heeft me echt helemaal weten te fascineren met dit verhaal. Het slot is er één om te smullen en het verhaal vergeet je niet gauw weer. Echt een topper van een boek dat van mij dikke vijf sterren krijgt.

Wat kijk ik uit naar deel 3, maar helaas duurt dat nog even. Of het verhaal dan nog beter wordt? Ik betwijfel het want niks kan tippen aan Duistere nachten! Subliem gedaan Eva!

Meer recensies van Amarins