Sfeervolle novelle met een mooie boodschap!

Amarins 18 oktober 2024
Het huwelijk van Camilla en Jonathan verkeert in zwaar weer. Wanneer ze worden uitgenodigd bij het gezin van een oude jeugdvriend is vooral Camilla erg enthousiast. Van Jonathan hoeft het allemaal niet en hij heeft geen zin om herinnert te worden aan het leven van voor zijn muziekcarrière. Toch wordt het een bijzondere kerst voor hen beiden.

Arianna, wat heb je toch een bijzonder mooi verhaal geschreven!

Kind van hoop is een verhaal dat veel moeilijke momenten kent maar uiteindelijk positief met een mooie boodschap wordt afgesloten.

Het verhaal leest lekker vlot. Wat mij betreft had het een langere uitwerking verdient. Ik had nog heel graag wat langer bij het gezin van Camilla en Jonathan vertoefd. De personages in dit verhaal zijn realistisch weergegeven. Personages die je heel goed leert kennen en in je hart sluit. Het verdriet en hun emoties zijn prachtige beschreven en weten de lezer absoluut te raken.

Arianna weet met dit verhaal precies weer te geven hoe verschillend mensen met verdriet omgaan en hoe je dit als mens kan veranderen. Maar ook weet ze met haar mooie thema’s een prachtige diepgang aan dit korte verhaal te geven. De christelijke boodschap rond kerst speelt de hoofdrol, maar daarnaast gaat het over keuzes maken, kiezen voor elkaar en je gezin, rouw, verdriet maar bovenal over de liefde.

Kind van hoop is een prachtig verhaal dat niemand onberoerd zal laten. Een hartverwarmend en bijzonder verhaal van hoop en verzoening. De titel is prachtig gekozen bij dit verhaal. Je moet het zelf gaan lezen om de warmte en de gezellige sfeer van de feestdagen in dit verhaal te gaan ervaren.

Je hebt me verrast Arianna en ik hoop dat je feelgoodroman er gauw komt want als het net is als Kind van hoop dan wordt het gegarandeerd genieten!

Meer recensies van Amarins