Heerlijke feelgood!

Amarins 10 oktober 2024

Zoë heeft een drukke baan en langzaamaan realiseert ze zich dat ze te veel doet en overwerkt raakt. Ze wil uit het hectische leven wat ze momenteel leidt en besluit tot rust te gaan komen. Ze huurt een strandhuisje in het gezellige Callantsoog. Ze probeert lost te komen van stress en ze gaat op onderzoek uit wat ze uiteindelijk nou echt wil. Wanneer charmante surfer Mike op haar pad komt lijkt alles een andere wending te krijgen.

Om meteen met de deur in huis te vallen, wat heb ik genoten! Sonja haar debuut heeft me zeer verrast en dit beloofd hoop ik veel voor nog meer mooie boeken!

Wanneer je begint te lezen zit je heel snel in het verhaal. Je waant je helemaal in Callantsoog. Ik ken de plek een beetje dus voelde me er ook meteen thuis. Ze neemt je mee in een heerlijk feelgood verhaal dat sfeer uitstraalt, vaart heeft, super leuke wendingen en verrassende personages kent.

Hoofdpersoon Zoe heb ik van genoten. Een personage dat je goed leert kennen. Haar gevoelens en emoties worden mooi en realistisch beschreven. En wat heeft ze een fijne vriendin. Een luisterend oor maar ook een vrouw die meteen toepakt en dingen voor haar regelt. Surfer Mike was eerst wat mysterieus, heerlijk, maar als je hem beter leert kennen en weet waar zijn onzekerheid en gedrag vandaan komt ga je echt van hem houden.

Dit tussendoortje heeft alles wat je in een feelgood zo graag leest. Humor, romantiek en ook de nodige leuke thema’s die het boek net iets extra’s geven.

Met de stroom mee is een prachtig debuut. Als je begint te lezen is het echt veel te gauw uit. De zomerse sferen, de gezellige cosy restaurantjes en het dorp, de fijne personages en de heerlijke omgeving maken dat je niet weg wilt uit Callantsoog en uit het leven van Zoe.

Ik hoop dat er een vervolg komt want ik ben fan van Sonja’s schrijfstijl en verhaal en van dit heerlijk romantische tussendoortje! Kom maar op met meer!

Meer recensies van Amarins