Dolly Alderton- Good Material

Amber Drenth 03 september 2024
We beginnen het verhaal met een lange lijst waarom het goed is dat Andy niets meer met Jennifer heeft. Vervolgens wordt het verhaal grotendeels vanuit Andy verteld en richting het einde krijgen we ook een stukje vanuit Jen. Dat het vanuit een mannenlijk perspectief verteld wordt, vond ik erg verrassend aangezien je dit immers niet zo vaak tegenkomt. Het stukje vanuit Jennifer vond ik een leuke toevoeging omdat je dan ook nog een stukje krijgt vanuit haar perspectief. De personages zijn lekker realistisch neergezet, waardoor je goed met ze mee voelt.

Je wordt meegenomen in het verdriet en de ellende van Andy. Hij blijft hier toch erg lang in hangen, voor mijn gevoel, en dat maakte het verhaal op een gegeven moment wat langdradig.
Wat ik wel erg fijn vond is dat de hoofdstukken niet te lang zijn waardoor het lezen makkelijk en vlot blijft.

Good Material bevat humor, liefde, verdriet en zelfreflectie.

Meer recensies van Amber Drenth