(Te) hoge verwachtingen (?)

André 28 juni 2020
Een boek waar ik van tevoren hoge verwachtingen van had, waren de verwachtingen té hooggespannen?

Vooral de eerste helft van het boek had ik er echt veel moeite mee om goed in het verhaal te komen. Het verhaal wordt verteld vanuit het oogpunt van Ophelia en ik ben geen grote fan van verhalen die vanuit het oogpunt van maar één personage worden verteld. Als dit personage je dan namelijk niet helemaal ligt heb je een groot probleem... en dat had ik dus in het begin.

In het tweede gedeelte van het boek was ik inmiddels gewend aan Ophelia en begon ik haar ook meer te mogen. Het verhaal werd ook wat actierijker en er kwamen meer (en leukere) personages in voor. Het einde zorgt er dan ook wel weer voor dat ik het tweede deel zeker ga lezen.

Meer recensies van André