Beter dan Fictie

Anita de Groot 17 juli 2024
Verleden jaar vond ik Mireille de verrassing van Feelgood. Binnen de lijntjes was in no time uit en ik heb er enorm van genoten. Nu heeft ze Beter dan Fictie geschreven en ondankbaar is deze lezeres want het boek was weer binnen een dag uit. Of moet ik zeggen Dankbaar omdat het weer een knaller van een boek is die mij in een keer het boek heeft gelezen en ik ben jaloers op iedereen die het nog gaat lezen. Net als Binnen de Lijntjes heeft ze met Beter dan Fictie heeft ze de humor gevonden net als leuke scenes maar vooral Max en Eva op wie je zo verliefd word. Het volgende boek laat even op zich wachten maar die word gekocht want de schrijfstijl van Mireille is top en haar covers zijn prachtig. Ik hoop dat ze leuke inspiratie krijgt en volgend jaar weer een nieuw boek schrijft en uitkomt.

Meer recensies van Anita de Groot