Help Me

Anita de Groot 13 juni 2024
Mijn vorige boek die ik gelezen had was Mama huilt harder en nu dus Help Me. Beide boeken hebben gemeen een Postnatale Depressie en waar Mama huilt harder een hulpboek is, is Help Me een psychologische thriller die zeer realistisch en subliem geschreven is. Het gaat namelijk in je hoofd zitten en met mooie plotwendingen, waardoor het verhaal zich weer herhaald. Niet alleen zeer knap maar ook een feestje om te lezen als je van spannende boeken houd. Leuke bijkomstigheid een liedje van Frank Boeijen speelt een belangrijke rol in het verhaal!
Advocate Roosmarijn staat mensen bij die patiënt zijn bij de GGZ. Roosmarijn is deze groep gaan vertegenwoordigen/bijstaan nadat zij moeder is geworden van Aletta. Haar partner Bart Jan is niet alleen haar echtgenoot maar ook haar zakenpartner met wie ze samen een advocatenkantoor heeft en het verhaal begint dan ook hoe het ouderschap hun relatie op scherp heeft gezet en hoe moe Roosmarijn is tsja en als je zo moe bent maak je niet de beste keuzes. Goed bedacht en mooi en spannend uitgewerkt.

Wat mij betreft een aanrader.

Meer recensies van Anita de Groot