Slot eraf!

Anita de Groot 24 juli 2024
Ik heb zo genoten van Slot erop van Lisanne Stam. Met Lisanne en Abooks hebben we een leesclub gehad. Het boek werd in 3 stukken gehakt en bij de eerste 2 kregen we via Insta vragen en bij het slotstuk hebben we de leesclub live gedaan. Lisanne gaf antwoord op onze vragen en aangezien we allemaal het boek in enen wilden lezen zegt dat wel genoeg!

Lisanne heeft met slot erop zichzelf behoorlijk uitgedaagt, emoties werden opgezocht en ook ongebruikelijke onderwerpen worden beschreven in Slot erop.

Francien en Giel zijn de hoofdpersonen en ook lezen we hoe Giel graag zelf het vaderschap van Vi wil. In strik erom lezen we over Mirre de zus van Giel. Zelf heb ik dit boek niet gelezen maar dat gaat na dit boek zeker gebeuren. Lisanne heeft vaart in het verhaal, ze schuwt emoties en drama niet maar ook heeft ze humor in haar verhalen. Ik vond het een zeer aangename verrassing en ben zeer benieuwd naar haar volgende boek . Slot erop, krijgt van mij 4 en halve ster!

Meer recensies van Anita de Groot