Een verhalenbundel die blijft boeien en verbazen.

AnitaKroef 22 januari 2021 Auteur
Alhoewel ik niet zo snel een verhalenbundel uitkies om te lezen, heb ik erg genoten van EEN ZWARTE ROOS OP HET PLEIN. Prachtig hoe het gezamenlijke thema, de zwarte roos op het plein, op zoveel verschillende manier benaderd kan worden. En het leuke aan deze korte verhalen was dat ze me telkens snel te pakken hadden. Dat hoort natuurlijk ook wel bij een kort verhaal, de schrijver moet het hele verhaal immers in een beperkt aantal woorden weten te persen, maar toch knap als dat steeds weer blijkt te lukken. Verder merkte ik dat ik het heerlijk vond, nu ik thuiswerk, in de middagpauze gewoon even één kort verhaal te lezen. Dat smaakt zeker naar meer.

Meer recensies van AnitaKroef