et verhaal is dromerig met een levensecht tintje, maar niet té heftig

Anja de Rijk 24 september 2022 Auteur
Wat een lekker verhaal! Het leest echt heerlijk! En wat ik ook leuk vind, dat er verschillende woorden worden gebruikt die misschien al wat ouder zijn in vergelijking met wat er nu gesproken word. Maar ik vind het wel ontzettend tof en ik vind het leuk dat ik ze hier tegen kwam en dat ze niet vergeten worden. Het verhaal is dromerig met een levensecht tintje, maar niet té heftig. Het is gewoon genieten van de personages en de beschrijvingen zijn heerlijk om te lezen. Ik ben blij dat het een serie is en dat er nog twee delen aankomen, waar we van deze wereld die Marieke heeft gebouwd, kunnen genieten. Ik heb echt niks te mekkeren. Marieke heeft uitstekende proeflezers gevonden en een goede redacteur bij Harper Collins! Ondanks het strand en zee is het géén cliché verhaal en heeft het heel veel originele elementen. Het is geloofwaardig qua wereldopbouw en ook qua tijdlijn. Marieke heeft een uitstekend verhaal neergepend, en ik kan het iedereen aanraden om van deze serie te gaan genieten! Want ik heb al het vertrouwen dat de volgende twee delen net zo goed in de smaak gaat vallen. Ik hoop dat in de toekomst dat we alle drie de verhalen dan ook in een papieren bundel kunnen kopen.

Volledige recensie is te lezen op FollowMeMove.com

Meer recensies van Anja de Rijk