Heerlijk wegdromen

Anne van Bergen 17 september 2023
Wat heb ik weer genoten van de historische verhalen. Het blijft een feestje om weg te dromen bij het verleden. Ik hou van geschiedenis en lees graag historische fictie, waarbij deze bundel een prettige afwisseling is. Elk verhaal heeft iets unieks, maar het ene verhaal boeit altijd meer dan het ander. Ik lees de verhalen vaak voor het slapengaan. Lekker wegdromen.

De bundel neemt je mee op reis. Van het oude Rome tot Den Haag. Mijn persoonlijke favoriet was het verhaal over een luchtballonvaarder die haast in de problemen komt. Ook het verhaal over de Pest dat zich afspeelt in Amsterdam, mijn geboortestad, was schitterend.

Dikke aanrader, ook nu weer!

Meer recensies van Anne van Bergen