Weer een leuke en spicy icehockey romance!

AnneHut 06 augustus 2024
Het Graham effect is weer een leuke en spicy icehockey romance waar we tegenwoordig allemaal zo dol op zijn. En ook de classic enemies to lovers trope kunnen we niet weerstaan.

Gigi en Luke zijn vijanden, maar schromen niet elkaar te gebruiken om verder te komen in hun icehockey carrier. Hij helpt haar om beter te spelen achter het net als zij een goed woordje voor hem doet bij haar beroemde vader. Dat ze zich fysiek tot elkaar aangetrokken voelen is ook geen geheim, maar toch kunnen ze elkaar niet luchten of zien. Lukt het ze om hun doelen te bereiken?

Naast de steamy scenes (die ik onverwacht erg grafisch vond) gaat het verhaal ook over het voldoen van verwachtingen en jezelf er juist van losmaken. Zo wil Gigi het ontzettend graag goed doen voor haar vader, die zelf een beroemde icehockey ster is, maar aan de andere kant wil ze ook niet voor altijd in zijn schaduw blijven staan. Luke probeert zijn best te doen om als captain zijn team te leiden, die dit jaar uit 2 rivaliserende ploegen die samen zijn gevoegd bestaat. En ondanks dat hij niet zelf voor deze positie heeft gekozen, laat hij wel zien dat hij alles (werkelijk alles) voor zijn team over heeft.

Elle Kennedy weet altijd haar verhalen te schrijven met precies genoeg humor, drama en spice. Je gaat lachen, raakt gefrustreerd, verrast en krijgt af en toe rode oortjes. Dit boek was moeilijk om weg te leggen en, ondanks dat het een vrij lang verhaal was, vloog ik erdoor. Deze icehockey romance wil je niet missen!

Meer recensies van AnneHut