Kinderspel

AnnekeT 30 mei 2024
Een Japanse vrouw op zoek naar haar vader in Engeland. Ze heeft moeite met de cultuurverschillen. Ook loopt ze in haar zoektocht tegen problemen aan. Ze ontmoet iemand die haar steunt en aanmoedigt. Maar is hij wel wie hij lijkt te zijn?

Een intrigerende en spannende thriller. Aan de ene kant voorspelbaar, aan de andere kant toch weer niet. Net iets anders dan gedacht. De personages worden goed uitgewerkt, maar sommige houden tot bijna het einde toch iets mysterieus. En het loopt niet met alle personages even goed af, ook niet met degenen die je het wel toe zou wensen.

De titel begreep ik alleen niet helemaal.

Ik vond het een fijn leesbaar boek. En dan blijkt het ook nog een deel 1 te zijn. Ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.

Ik las dit boek in het kader van de Facebookgroep Boekentoer.

Meer recensies van AnnekeT