Indrukwekkend verhaal

AnnekeT 13 juli 2024
Wat heb ik genoten van dit boek! Vanaf het eerste hoofdstuk kon ik het bijna niet wegleggen. Zonder al te veel van het verhaal prijs te geven, hieronder mijn recensie.

De hoofdstukken zijn kort, wat altijd prettig leest. Het verhaal is mooi opgebouwd. De flashbacks van Emma, die gedurende het verhaal steeds vaker naar bovenkomen, maken dat je langzaam steeds meer te weten komt over wat er in haar verleden gebeurd is. Je ontdekt dit samen met Emma, omdat het voor haar deels verdrongen herinneringen zijn.

In het begin moest ik wel wennen aan de tussenhoofdstukken waarin iemand anders ineens de 'hoofdpersoon' was. Je vraagt je eerst af wie dit dan is. Ook dat wordt langzaam duidelijk.
Stapje voor stapje ontvouwt het verhaal zich en wordt er steeds meer bekend. Ook de opbouw in spanning is prachtig. En dan de opbloeiende romance...

Een prachtige psychologische thriller.

Ik las dit boek in het kader van de Facebookgroep Boekentoer.

Meer recensies van AnnekeT