Liefde in de praktijk

AnneliesLeest 15 oktober 2024
Holly Anderson verhuisd voor haar nieuwe baan als dierenarts naar Eastercraig, een klein stadje aan de Schotse kust. Naast dat haar nieuwe baas een enorme brompot is, weet ze nog één ding zeker, ze wordt nooit verliefd. Haar moeders liefdesleven heeft voldoende drama voor hun tweeën, dus daar waagt Holly zich niet aan. Maar, natuurlijk….trekt er een knappe Schotse man haar aandacht. En hoe kan het ook anders, hij staat bekend als de lokale hartenbreker…

Met Liefde in de praktijk waan je je al snel in het Noordelijke Schotland, compleet met idyllische vergezichten en mooie kusten. Katy Turner weet de omgeving feilloos te omschrijven, waardoor je al snel meegesleept wordt in het verhaal.

Verschillende personages uit de dierenartsenpraktijk komen aan bod, maar het is toch vooral Holly die de spilfiguur is in Liefde in de praktijk.

Het verhaal leest vlotjes, maar toch wist het mij niet de hele tijd te boeien. Het duurde mij soms wat te lang voor er daadwerkelijk weer wat gebeurde. De slow burn romance, is een héél langzame slow burn…Over het algemeen mocht er voor mij wat meer vaart achter zitten.

Toch genoten hoor, want zeg nu zelf, dieren, Schotland en mannen in kilt…soms ben ik echt niet zo veeleisend! Benieuwd naar deel twee.

Meer recensies van AnneliesLeest