Onderweg en zoveel moois

AnneliesLeest 15 september 2024
Rozemijn Aalpoel schreef met Onderweg en zoveel moois een verhaal voor iedereen. Een verhaal over het onderweg zijn in het leven, in het moois zien in bergen maar ook in de diepste dalen. Over het genieten van elke stap op de weg en stil te staan bij de kleine dingen. Te reflecteren over alles dat op je pad komt en te aanvaarden wat zo moest zijn.

Een verhaal boordevol mooie quotes verbonden met prachtige illustraties in wervelende maar toch rustgevende kleuren.

Een verhaal vol moois.

Een verhaal dat ieder van ons kan meenemen, meeslepen en bovenal mee laat drijven op liefde en hoop.

Meer recensies van AnneliesLeest